.::FuTure LeAdEr::.

Saturday, March 6, 2010

Berhati-hati dengan dakyah yahudi-iluminati



baru2 ni saya tertarik dengan research yang dibuat kawan saya mengenai iluminati. saya pun tak berapa paham apa itu iluminati.tapi menurut apa yang saya baca di internet, ILUMINATI ini adalah salah satu dari gerakan 'underground' FREEMASONRY..antara lain gerakan2 di bawah Freemason seperti Kabbala,Rotary,Lions dan lain2... apakah modus operandi mereka?? antara matlamat utamanya adalah untuk membawa kepada penyembahan satanic God mereka,yg dipanggil Lucifer..(blh search dalam ntenet gmbar Lucifer nie mcm ne)
kebanyakan pengaruh iluminati kita boleh lihat dengan jelas dalam hampir keseluruhan filem2 holllywood.. seperti Terminator,Godzilla,The Matrix,National Treasure,Lara Croft Tomb Rider,2012,Avatar dan banyak lagi... sekiranya kita peka semua scenes dalam movie2 ini kita akan dapat lihat banyak mesej yang mereka cuba sampaikan.. contohnya dalam gambar di atas, jam menunjukkan pukul 9.11, bermaksud peristiwa 11 september.antara medium lain yang digunakan juga adalah muzik. kebanyakan lagu yang dipengaruhi uminati adalah lagu yang berentak R&B yang sangat2 laju..saya sendiri pun susah nak faham..maklumlah lidah jawa..hehe.. antara penyanyi2 itu ialah lady gaga, rihanna, britney spears dan rammai lagi.. apa yang menarik perhatian saya, apabila rakan saya yang explore kandungan lagu itu memutarkan lagu itu secara terbalik di ladtop, terlalu banyak ayat2 yang membawa maksud pemujaan terhadap dajjal, lucifer dan syaitan. ada juga lagu yang menyebut "no Muhammad".... tersentak rasa hati.. mengapalah umat Islam terlalu taksub dengan penyanyi2 itu...apa faedah yang umat Islam dapat dari mereka..boleh dikatakan apa yang mahu disampaikan terlalu complicated and rumit..biasanya imej yg ditonjolkan Iluminati adalah mata satu dan piramid yang boleh dilihat dalam 1us dollar...imej mata satu banyak tempat kita boleh lihat(dalam gambar)..pada duit dolar as,filem2 Holliwood,bahkan dalam AJL yg baru2 nie pun ada...jadi pengaruhnya dah tersibghah di Malaysia pun..persoalan yg tinggal,apakah tindakan kita,???duduk diam je..?sementara ramai kawan2 dan sahabat2 kita terpengaruh dengan mereka TANPA MEREKA SEDARI...?
Ya,itulah ILUMINATI, nama kepada kumpulan, moden dan sejarah, nyata dan rekaan atau khayalan, pengesahan dan tuduhan
buku yg baik untuk dibaca..tajuk Gerakan Freemasonry by Hijjaz Records,,nak dapatkan senang je, bookstore pun ada jual..( sumber dari http://rijal82.blogspot.com)

wallahu'alam

No comments:

Post a Comment