.::FuTure LeAdEr::.

Wednesday, December 1, 2010

SuRiRumaH Takda Mood NaK MaSaKlah

Asalamualaikum semua..semoga sentiasa ceria ya..yang mana ada masalah tu mudah2an cepat selesaikan masalah dengan jayanya..senyum2 je..jangan tension yeah ...

sebenarnya saya yang tengah tension ni..takda mood nak buat kerja rumah ni tau. Bosannya!!!!!
time2 cuti ni, saya memang stay dekat umah je, jadi mandur dan tukang masak,,jadi mandur?? aah..bab2 kemas rumah semua serah dekat adik2..x kuasa aku nak mengemas rumah... tukang masak?? aah..saya ni memang tukang masak terhormat dekat rumah ni..

memang suka masak, tapi kalau perkakas masak tu takda, alamat hilang moodlah saya nak memasak..arini takda ikan lagi..adoooiii... kedai tu balik2 jual ikan dah lama..sapa yang nak membelinya..huhuhu

So adik2..harini kita makan tempe lagilah ye..lantak koranglah nak suka ke tak..haha..yang penting aku suka...

No comments:

Post a Comment