.::FuTure LeAdEr::.

Thursday, December 2, 2010

TanGungJaWab BerMula LaGi

Assalamualaikum kawan2 semua..mudahan sentiasa happy ye semua sebab saya suka tengok kawan2 saya happy dan  tak suka tengok anda bermuram durja..senyumlah..senyumlah...haaa kan maniiiiss gitu..haha.. kadang2 senyuman kita ni boleh memikat ramai orang..macam saya..hehehe..

hmm pejam celik, pejam celik..kliikk dah habis rupanya cuti untuk sem ni..adoii..ahad ni dah nak kena balik gombak..perasaan saya bercampur baur..macam tak sabar pun ada, malas pun ye, excited hmm mestilah.. tapi sedih jugaklah nak kena balik sana..huhu..susahlah nak bangun lambat lepas ni..yelah tanggungjawab baru dah bermula..

Hmm sem baru ni adalah sem yang penting buat saya, napa ek?? firstly, saya dah jadi abang senior lah?? dah second year rupanya aku ni..mulalah sem pertama masuk department..future economist!!

secondly, saya bukan sahaja student, tapi juga guru..haha..ni excited ni..mula minggu depan fadzly adalah seorang guru tuition..haha..kelakar bila budak panggil saya cikgu..saya dah dapat kerja part time kat wangsa maju,ajar tuition akaun..hmm happynya..saya sebenarnya memang suka sangat mengajar..jiwa pendidik gitu, dulu kat sekolah kawan2 suka kalau saya mengajar, katanya mudah paham..sebab tu saya nak jadi lecturer..tapi satu je saya risau, nak pergi tuition tu nak kena bawak motor..fobia lah bawak motor bila dah accident sekali aritu..ah biarlah..orang lelaki tak boleh jadi penakut!

thirdly, sem baru ni is very important for me sebabnya saya nak expand lagi bisnes jual perfume saya ni..haha.. so kawan2, nanti jangan lupa beli perfume saya ye..kata orang berkawan dengan pembuat minyak wangi ni, kita dapat tempias wanginya..so saya ni wangi jugaklah..haha..wangi memang..=p

apa2pun saya mendoakan semoga semuanya berjalan dengan lancar..mudah2an Allah merahmati semua usaha saya n kawan2 semua..jumpa lagi di lain2 masa..tatatatata=)

2 comments:

  1. fadzly,klu ko riso ko salu accidnt,ko amek la insurans..g la kat etika pontian?ke dh de insurans?...bwk moto bhye..xyah bwk moto la..bwk keta ..huhu..^_^

    ReplyDelete
  2. haha..alaa klu ada insurans pon, bukan leh elak xcident..btw ak dah ada dah simpanan utk hari tua..bru buat aritu..pasni insuran lak ye...intan klu nak bg keta bgus jugak..ak terima je..=p

    ReplyDelete