.::FuTure LeAdEr::.

Tuesday, April 26, 2011

FaDzLy JuNiOr

Assalamualaikum kawan2, selamat bersua kembali=)

Hari ini adik saya yang paling bongsu sekali, Muhammad Nur Faridzuan telah menyertai pertandingan Azan mewakili sekolah agama Pontian besar.  Alhamdulillah dia telah mendapat johan dalam pertandingan tu.. sedikit sebanyak sebagai abang saya rasa terharu dengan kejayaannya..

Kira-kira 9 tahun dulu saya pun pernah menyertai pertandingan yang sama.. suara tak da laa sedap sangat, tapi syahdunya ada..=P tapi oleh sebab cikgu dah pilih, saya pun menyahut cabaran masuk pertandingan azan dan tarhim untuk sekolah-sekolah agama Pontian masa tu.

Namun rezeki saya kurang sedikit dari adik saya..huhu..

Pendek kata saya tak pernah dapat johan dalam semua pertandingan yang saya masuk. 

Pertandingan Azan-Nombor2
Pertandingan berzanji-Nombor 2
Syarahan Bahasa Arab-Nombor 2
Kuiz Pelaburan PNB-Nombor 2
Anak ke berapa?-Nombor 2
Bola Sepak daerah- tak pernah masuk pertandingan
Futsal Negeri-tipulah kalau saya menang
Football kebangsaan- Memang hancur kalau saya masuk..haha

Tulah ceritanya, saya ni ibarat muka nombor 2..masuk pertandingan apa pun mesti nombor 2.  Harap-harap bini takda dua orang lah=p

Syukurlah...Alhamdulillah..At least ada junior yang sambung perjuangan abang dia..

Ayah pernah kata"kalau awak tengok iwan, tulah awak masa kecik-kecik, memang serupa, gelap sama gelap, banyak cakap, aktif dan nakal"

Kadang2 tengok gelagat adik2, saya ketawa sendiri..sebab tu memang jelmaan saya masa kecik..

Haa ni lah iwan a.k.a "Fadzly junior"

Gambar Kabur sket..maaf


No comments:

Post a Comment